CAMILLA LINDÉN

Västkusten byttes över tid mot Malmö och Bokskogens Golfklubb. Flytten ledde till en ny inriktning och en mångfasetterad yrkeskarriär inom golfbranschen. Rollen som marknadschef för varumärket FootJoy samsades sida vid sida med en mycket uppskattad insats inom styrelsen för Bokskogens Golfklubb. Kombinationen mellan det kommersiella och det ideella inom en och samma bransch är precis som Camillas idrottsbakgrund med två olika idrotter en ovärderlig livs- och yrkeserfarenhet. Hela Camillas familj är idag en kvartett mycket hängivna golfspelare där båda sönerna spelar och tränar inom klubbens juniorverksamhet.    

Camillas ansvar och prioritet inom Bokskogen Golf Academy är att utveckla den kommersiella verksamhetens olika erbjudanden till elever, medlemmar och gäster. Kontinuerligt skapa och driva kommunikation i våra olika mediekanaler, öka tillgängligheten och på ett effektivt sätt koppla samman akademiverksamhetens alla funktioner med ett relevant och attraktivt utbud i butiken.